“Goede wijn behoeft geen krans” zegt men. Maar wel goede marketing. Geen betere manier om tot rust te komen dan genieten van een goed glas wijn. Comfymar werd door de familie Talpe-Lenoir aangesproken om hun wijndomein op de kaart te zetten.
Na het bepalen van de karakteristieken en USP’s van het product, gingen we voor hen aan de slag. In een eerste fase creëerde Comfymar een krachtig logo, baseline en huisstijl. Vervolgens werd een stijlvolle lijn van wijnetiketten ontworpen, een 3-luik bedrijfsfolder en een website waar je alle telgen van de Ravensteinfamilie terugvindt.
In beide proefruimtes werd ook een “trompe l’oeil” (optische illusie op doek) geïntegreerd. Deze wanden zijn echte eyecatchers die ontegensprekelijk een esthetische meerwaarde bieden.
Wil je een rondleiding krijgen of gaan proeven van de heerlijkheden die Wijndomein Ravenstein te bieden heeft, maak dan zeker een afspraak. De contactgegevens vind je op hun website.
Update your browser to view this website correctly. Update my browser now