Samen met de klant gingen we aan de slag. Op basis van wat er tijdens de inleidende brainstorming uit de bus gekomen was bedacht Comfymar een geschikte firmanaam en baseline en ontwierpen we een eigentijds logo. Vervolgens werden volgende zaken één voor één uitgewerkt. Huisstijl, bestelbon, presentatiemap, brochure en website. Het verhaal werd tenslotte wereldkundig gemaakt met advertentiecampagnes op Facebook en Instagram.
De aantrekkelijke, gerichte advertenties op Facebook en Instagram deden de ontvangers ervan onmiddellijk goesting krijgen om het verhaal wat verder te gaan bekijken op de website. De professionele uitstraling die uitging van het logo, huisstijl, brochure en die website zorgden onmiskenbaar voor het nodige vertrouwen. Het verhaal was vertrokken...
Neem dan zeker eens een kijkje op www.swimuppools.be. Ontdek er de mogelijkheden en eigenschappen van een Swim-Up pool en wie weet wordt elke dag wel een beetje vakantie met jouw eigen Swim-Up pool in je tuin
Update your browser to view this website correctly. Update my browser now